Svalkande tips





Om det är någon som tänker inta alkoholhaltiga drycker i helgen så kan jag tipsa om denna.
Xiders ananas/citron med mycket krossad is och nån skiva citron i som extra piff. Väldigt törstsläckande och gott!

Jaha då är vi "klämmiga" hela dagen i dag då....
Fast för en annan spelar det ju ingen större roll, alla dagar är som klämdagar;)



Min älskade lilla "Snorunge" i gårkväll på balkongen, vilket underbart väder vi fick:) Nu önskar vi dig en härlig fredag!

A har åkt på golfspelning hela dagen så jag och tjejerna tänkte också hitta på nåt skoj. Det får inte vara allför jobbigt eftersom båda fortfarande är krassliga... Men lite café-besök kanske och vara ute i friska luften kan väl knappast skada. Sedan tror jag att vi struntar att laga middag och går på restaurang:)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se