Challenge



GAH sicka arm-muskler.... Jag är väldigt svag för just kvinnor med snygga armar! Nu är Madonna lite To Much men jag vet hur mycker hard work som ligger bakom och då smälter jag.....
Konstigt nog är jag inte alls lika imponerad av manliga muskelknuttar..?!

Min kropp gör sig påmind och det känns härligt.
Igår kväll var jag på ett riktigt svettigt Challenge-pass. Vi jobbar två & två i olika parövningar. Intervaller varvat med boxning, armhävningar, utfall osv
Tufft med kul!
Jag och Katarina kämpade på tillsammans och vi gjorde det riktigt bra tycker jag då vi båda har små bebbar som inte ens fyllt ett ännu:)

Idag ska vi i alla fall träffas under lugnare former och belöna oss med riktigt smaskigt fika. Är det FREDAG så är det!!

//Kram PIllan


Duktiga ni! Såklart att ni är värda en fika idag!

Ha en skön helg!

Låter skitjobbigt,

men jag förstår att du gillar det :-)



Nästa vecka MÅSTE jag gå på zumban, värdelöst med uppehåll för det blir bara svårare att gå dit kommande gång.



Trevlig helg

KRAMAR

Ja, visst är det skitsnyggt med vältränade armar! Men Madonna har nog gått steget för långt ;-)



Ha en mysig lördag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se