I en annan del av världen



Fredag igen bloggis

Har precis kommit in från en jätteskön prommenad. Solen strålar och jag behövde rensa tankarna och fylla på med ny energi...
Som vanligt var jag också uppe tidigt i morse och såg de första rapporteringarna om Japan. Nu har jag tv:n igång och följer den läskiga utvecklingen. Känns märkligt att sitta här och njuta av solen samtidigt som dom visar live hur vågorna slår sönder allt i sin väg....

Det gäller att försöka njuta av stunden lite oftare kan jag känna.

Ha en fin dag var du än är//PIllan


Ja, dessa kontraster i världen. Hemskt..

Ja fy så hemskt! Så märkligt att det är så nära i tanken men ända så långt bort från oss geografiskt.

Svårt att greppa då vardagen rullar på som vanligt här. Härligt med promenad! :) KRAM /E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se