Tapet









Midbecs tapetkollektion Belle Rose kommer att pryda Nikkis rum. Dock kommer det att bli den enklaste och mest färglösa.... vit med silverprickar!
Men jag måste erkänna att man blir glad av dessa färger och mönster, väldigt Green Gate och PIP - aktigt :)

Väldigt mycket bläddrande i tapetkataloger just nu, ganska många rum som ska få beklädnad. Skönt att jag ändå har en ganska klar bild hur alla rum ska se ut för det är verkligen en djup djup djungel av tapeter som finns på marknaden.
Kökstapeten har jag faktiskt hittat i bloggvärlden, superduper med detta forum:)
Filippa är den enda som har verklig beslutsångest.... men jag tycker hon kan ta nån ljus enfärgad så kan hon variera mönster och färger på övriga interiörer istället. Hennes smak ändras nämligen snabbt nu för tiden.

Ha d//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se