The PUMA - walk





Full fart framåt i sköna mjuka PUMA skor och strumpisar från Lindex.

Här hemma är det full fart på Nikki och hennes gåstol. Allt ska undersökas och dras i. Stackars Sessan ser halvt besvärad ut över att det lilla "monstret" nu har fått ben.... Dra in svansen vettja:)

Utanför mitt fönster har det återgått till Hej mitt vinterland. Snön vräkte ner igår eftermiddag och idag strålar solen så det riktigt gnistrar ute....
Hmmm det bidde ingen vår iår, det bidde en till vinter!

Ha en fin dag//PIllan


Så sött!



kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se