Vårens sötaste





Min absoluta favorit vår-blomma är pärlhyacint. De väcker genast ett ha-begär när dom dyker upp framför min näsa. Söta mamma känner till detta och kom med en vit till mej♥

Hej bloggis

Jag gör ett litet kvällsinlägg för jag och Nikki är solokvistar. Hon har dessutom gått och knoppat in så nu kan jag surfa en stund i lugn och ro!

Sitter uppkrupen i morgonrock efter en härlig dusch. Har nämligen varit iväg och instruerat en pump-klass ikväll. Fulla salen med starka tjejer precis som det ska va;)

Snälla Linda har varit barnvakt och det gick bra. Klockan 18.00 är det som att trycka på "av-knappen" på liten då är det bara sängen som gäller. Därför sov hon redan när jag kom hem!

A har åkt med sina kompisar till fjällen(fasligt rännande på "den där va" ) och Filippa är med sin pappa.
Yiihaa tv:n helt för mej själv! Slår vad om att jag somnar strax efter Halv-åtta.... ;)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se