Brännande muskler



Mamma på vift!



På andra sidan av suffletten sitter denna sötis;)



Polarn & Pyrets tunna fleece passar perfekt nu när vi haft några halvkalla dagar igen. Mössan är ny från HM.


Oops två dagar på rad har jag kört styrka, det känns! Igår var jag på ett hårt Pump- pass vill jag lova. Sandra peppade oss rejält så imorse var det en öm kropp som släpade sig upp....

Dessutom fick jag ett rejält ryck igår när Nikki sussade på eftermiddagen. Jag städade hela balkongen (den är stoor).
Två gånger såpskurade jag med rotborste och tre gånger torkade jag med mopp. Dessutom fick hela räcket några omgångar med rotborsten. Släpade fram alla tunga utemöbler, tvättade dom och möblerade, kan sev;)
Så nu kan värmen komma!
Fast idag är det inge vidare, regntunga skyar... Men på vädret lovade man nyss bättring, I Hope so!

Ha d//PIllan


Har också ont i alla muskler idag... Nej, ingen styrketräning, men väl en krattad gård och ansade rabatter. 6 timmars slit. Ryggen känns inte helt ok.

Och du, väldigt snygg bild på dig!

Ha en fin kväll!

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se