Dela garderob



Beställde ett par nya svarta ballerinisar från HM i stl 37. Dessa visade sig vara en stl för liten i modellen...



Vilken tur att jag har en stor tjej som kunde "ta över" . Bara en liten sula i och sen blev dom pefekta!


Ahhh idag har vi haft SOVMORGON, 07.04 är inte varje dag här hemma kan jag lova:)
Nikki åt välling vid halv fem och somnade om i några ljuvligt sköna extratimmar, mamsen Like!

Idag ska vi ta paraplyet och traska iväg på stor och liten, nu saknar vi verkligen våra kompisar både jag och skruttan.
Igår var vi i alla fall på sista träffen med föräldragruppen så vi träffade några i gänget. Vi diskuterade bla barnkonventionen. Men det är lätt att sväva ut i andra ämnen när man är ett pratglatt gäng;) Under våren har vi gått igenom allt mellan barnsjukdomar, relationer, bilbarnstolar och babymassage
Men nu är det alltså slut på träffarna men jag gissar att vi ses ändå!

Ha en fin 17 maj//PIllan


Så söt! Jag har delat garderob ofrivilligt med min yngsta syster, inte alltid kul ;) kläder försvinner och man hittar dem smutsiga.... Hoppas ni haft en fin dag! kram

Åh, dom köpte jag i fredags! Fast i storlek 35... hi hi!



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se