Helgen som gått



Sandra svingar sig i några härliga moves och visar oss sin "finaste" sida;)



Pillan in action, Burn Baby Burn



PUMP is da sh...



Oops nu verkar det en aning förvirrat:)



En del bananer blir det...



Fredagen bjöd på en rejäl pastauppladdning! Vi har ätit jättemycket god mat i helgen så mycket så min mage gick bananas i går kväll...



Jag och Sandra intar en välförtjänt laxmiddag på lördags kvällen..



..med efterföljande kladdkaka!


Yes vilken superduperhelg vi har haft!

Härliga instruktörer, många svettiga pass , kanongod mat, oavbruten nattsömn och relaxing på det:)
Jag ägnade mig mest åt dans och step-up klasser medans mina "galna" vänner körde typ intervaller uppför Åreskutan och vansinniga styrkeklasser... Pju!!

Varje dag har vi också relaxat med varma bubbelbad och badat "isvak".
Inne i Sauna-world som det heter finns nämligen en minipool som innehåller 6 gradigt vatten. Perfekt återhämtning för trötta muskler (ni har kanske sett när friidrottarna hoppar ner i en balja med is...) Så idag känns kroppen helt OK faktiskt!

Nu tar vi tag i en ny vecka och njuter de sista dagarna i maj månad!!

Kram PIllan


Gud, vad härligt du verkar ha haft det! En "ny" mamma som kom hem kanske?



Kram kram!

Å det ser så härligt ut! Förstår att ni haft en toppenhelg! Men det där med 6-gradigt vatten... huvva, tror inte jag hade kommit i där ;)

Det är verkligen något speciellt med att vara iväg på sådana där inspirationshelger - man är galet trött efteråt, men ändå fulladdad med ny energi :-)



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se