Helgens schema & en rejäl utmaning



 TidAktivitet Instruktör  
15:00 - 16:00 BODYPUMP™78   Fredrik Andersson    
11:45 - 12:15 Tribal House - teaser version (Dans)   Åsa Fornander    
10:30 - 11:30 Föreläsning: Ät, träna, prestera   Fredrik Paulun    
08:00 - 09:00 BODYBALANCE™53   Åsa Fornander    
15:45 - 16:45 House   Per Markussen    
13:15 - 14:15 Step it on   Oscar Jöback    
10:45 - 11:45 Aqua Splash/ Aqua Pilates   Gunilla Forsgren-Jonsson    
09:30 - 10:30 Burn Baby Burn! (Disco aerobic)   Per Markussen    
16:00 - 17:00 BODYJAM™   Åsa Fornander    

YES här är Mitt schema för helgen!! Härligt va?! Fast det har hamnat i lite omvänd ordning för jag börjar fredagen med lite Body Jam, så läs schemat nerifrån. Fredag, lördag och söndag ska jag bara träna och ha skoj!!

Har verkligen längtat efter den här helgen. Ska bli superkul att åka iväg med mina instruktörskompisar och bara få göra det vi verkligen brinner för hela helgen. Plus hotellmys och relax tillsammans:)

Igår gjorde jag nåt helt otippat för att vara jag.....
Är ju absolut ingen löpare och har aldrig varit. Tycker att det är asjobbigt att springa plus att jag har ett knä som inte riktigt gillar denna aktivitet.
Kasta in mig på ett aerobicspass på 6 timmar och jag kör utan att blinka, men springa.....

Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag måste utmana mig själv lite och vad passar då bättre:/
Har sprungit en gång hitills men då på asfalt, rak slät väg, så nu tänkte jag att jag kör eljus-spåret. Det är riktigt backigt och jobbigt.
Jag kan ju gå mest tänkte jag. Väl där så började jag jogga lite, kan ju testa uppför den där backen i alla fall. Väl uppe kändes det ok, bara att fortsätta, meter för meter, sten för sten, kotte för kotte.
 
Det rullade bara på, inte nåt Sandra-tempo precis (min maraton-kompis) men i ett skönt Pillan-lunka/jogg tempo. And I Like´d It, så skönt det var!!
Jag stannade inte efter första varvet utan sprang ett till:)
Som jag har hatat och bespottat detta elljusspår i skolan, men nu var det verkligen min grej! Härligt att få upp hjärtfrekvensen i backarna, pulsen bankande i halsen för att snabbt komma tillbaka i skön takt igen!!
Detta får bli min sommarutmaning!

//PIllan


Oj oj vilken helg du har framför dig,

måste vara rena drömmen om man gillar att träna :-)



Ha en fin dag

STOR KRAM

inte dåligt med träning :)

Ja du, Pillan. Önskar jag kunde följa med. Min inspiration till träning & bra kost har just infunnit sig. På fredag smäller det...

Kram Helena

Jag kan sitta och klocka dig :-) eller så ses vi där bak....



Have a nice ´n tough weekend :-)



//L

Å så härligt! När jag var instruktör (på den gamla goda tiden) älskade jag att åka iväg på inspirerande conventions och bara köra järnet. Spännande med Oscar Jöbacks pass!



Ha en riktigt rolig helg!



Kraam K

Härligt att du gillade löpningen :-)



Och vilken kanonhelg du har framför dig - grymma instruktörer också! Oscar Jöback är ju lite galen :-) Njut av en härlig träningshelg!



Kram!



Ps: Vilka pass är det du leder förresten?

Men va kul att läsa, vilken grej! Bara gå så där bra på en gång. Grattis! Hoppas och tror du har en kanonhelg nu oxå. Lite avis.. men skulle absolut inte orka nu.

Ha de gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se