Inte riktigt än..





HM HOMEs höstkollektion dyker inte upp riktigt än men ett litet smakprov ser vi här.

Nä hösten ligger utanför tidsramarna just nu. Vill verkligen försöka leva i nuet och insupa den underbara senvåren eller kanske till och med man kallar det försommar nu?!

Vi tog oss iväg för lite shopping jag och Filippa under eftermiddagen. Nikki var hemma med sin paps och var därför vaken när vi kom hem vid 19.30....!!
Men vi har lite problem med nattningen sedan hon var sjuk under förra veckan. Det är precis som hon har fått nån "skräck" för sin säng... :(
Så det som brukar ta 5 minuter tar nu många fler minutrar! Nu sover sötisen i alla fall och jag ska inta soffläge och kolla vad dumburken har att bjuda på:)

//PIllan


Mycket fint, fast just nu känns hösten som du säger långt borta! ;) Hoppas nattningen för lillan går bättre. Kramar E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se