Jul igen?



Nyputsade fönster och mina favoritgardiner som jag satt upp för sista gången eftersom dom inte kommer att passa fönstren i nya köket.

Jag putsade fönstren i köket och gjorde lite sommar helt enkelt...
A undrade om det var jul igen...?!

Tycker att det är jättefräscht (även på sommaren) med rött /vitt och såklart lite stjärnor på det:)
By the way så ska köket installeras under nästa vecka!! Det har varit lite stilltje på målarna så det har dragit ut på tiden. Men nu är det alltså på G!

Har sett på vädret att ni sörlänningar har det riktigt najs med höga temperaturer och sol! Här är det inte lika uppåt men jag tror det blir bättre om nån dag...

Ha en fin tisdag//PIllan


allt bra? kraam

Grattis på namnsdagen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se