Nu drar jag...






Gonna miss U girls!!


Är inne på slutklämmen i packningen nu. Ska gosa extra mycket med Nikki och äta lite sedan åker vi!
Filippa har jag vinkat hej då till för hon har begett sig till skolan redan.

Suck vilket väder vi har idag då.... Skönt att vi ska vara inne i helgen alltså! Men såg ni vädret inför mitten av nästa vecka, SOL och typ 25 grader varmt, Jippi!!
Då säger vi bara välkommen juni och välkommen sommaren!! (bästa månaden på hela året)

Ha nu en trevlig helg vad än ni hittar på så ses vi snart igen, no computer this weekend...

//PIllan


Ha det så himla bra nu och njut!



Kram!

Fina flickor!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se