11.11.11 dags att dra...





Jippi äntligen fredag och partytajm:)

Nåja dom där glädjeropen är något tillgjorda då jag inte alls är på topp...
Hängig och trött i kroppen, fortfarande kliande röda ögon och näsan rinner.

Men nu får jag bara bita ihop och göra det bästa och inte dra ned stämningen för resten av gänget.
Den här helgen åker vi varje år med hela vinklubbet till fjällen för partaj, dans och stugmys. Vi brukar starta redan på torsdag och inte sluta förrän söndag! Så blir det dock inte iår då jag bara ska stanna fre-lör.
Dessutom är det nåt helt nytt för iår och det är att alla respektive också ska med... Bad or good...??!!

En sak är säkert att det blir ju absolut inte som när bara vi tjejer är tillsammans! Ett helt annat snack och vi kommer knappast att såsa runt i trosor och bh halva dagen sippandes på nån drink.

Nej det här går inte tajm to fix myself!

Ha det gott//PIllan


Ha så skoj i Vemdalen!

Jag ska nog testa receptet du gav igårunder helgen. Verkade gott och lätt. Perfekt de!

Trevlig helg! ;-)

Härligt:) Have fun!!

Sötis :-) Ha det nu så UNDERBART med gänget!!



Kram Nina

Å hoppas du får det riktigt skoj, skönt att hinna med att göra sig fin i håret. blir sällan av här kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se