Elisabet Pernilla...



Lördag kväll och det känns som klockan är sena natten fast den nyss passerat 18..... Jag och Nikki är förpassade hem till mina föräldrar i helgen då A har grabbhelg!
Dom skulle hjälpas åt att rensa upp nere vid vattnet där vi har avverkat massor med träd och buskar. Sedan skulle det bli mat och kortspel.

19 november betyder att jag har namnsdag och jag fick nyss ett stort paket av mami!! Har alltid blivit firad på Elisabet-dagen ända sedan jag var liten:) Vad paketet innehöll.... Nåt juligt från Nyblom och Kollén!

Nu ser vi fram emot Så mycket bättre som ikväll innehåller Lenas dag!

//PIllan


Grattis på namnsdagen då!



Kram!

Grattis på namnsdagen till oss då! Jag heter ju också Elisabeth i andranamn! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se