Hej hej Fredag



Nikkis säng är nu bäddad med röd/vit rutiga lakan från Ikea. Dessa hade Filippa när hon var liten!


Ränner runt här hemma och kliar mig i huvudet var jag ska ställa stakar, stjärnor och allt annat...
Bäddat rent i nästan allas sängar, bytt ut kuddar och plädar.
Det jag skulle vilja ha är ljusstakar eller stjärnor som drivs med batteri.....Finns det??! Hatar alla sladdar som bara hänger ivägen :/

Nä hörrni nu ska jag gå ner till köket och make my own pizza. Sedan ska jag mumsa i mej en stor bit med bea-sås till för sen är det nämligen dags för ännu ett eftermiddags pass på jobbet!

Fin Fredag Finingar//PIllan


Ja batteridrivet vore ju något. Det går åt en del skarvsladdar i dessa tider ;).



Mysigt att kunna återanvända Filippas gamla klder och sängkläder!



KRam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se