I Wish....




Ja visst önskar jag en Vit jul och då menar jag inte bara utomhus.... Nej kolla bara in inspirationen ovan, helt underbara bilder som får mig att vilja fira en helvit jul;)

Men såklart kommer det att finnas inslag av lite grönt och rött även i år hos oss.
Granen ska ju stå där så grön och grann plus någon enstaka trotjänare till tomte och han har minsann röda kläder även iår mig veterligen...
Har inte riktigt bestämt vilka färger som ska få pryda granen men det lutar nog åt rött även iår och så gör jag ett tillslag under mellandagsrean och sopar rent bland allt i silver och vitt så får det bli 2012 års gran!!

Fast jag vet hur det är när den där rean kommer, då är jag redan "spy-less" (ursäkta uttrycket) på julsakerna och har svårt att ens närma mig julhyllorna....

Well well den som lever får se!

Nu är det ju en dubbelhelg i antågande och vi ska fira min bror som gått och fyllt jämnt minsann! Ikväll vankas det middag hos mamsen och papsen:)

Kram PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se