Laddar för kvällen




Jag säger nästan Äntligen idag... Jo för nu är adventsveckan här och man kan få börja pynta lite;)
Underbart när man får tända upp stjärnor och adventsstakarna igen. Fast jag har som regel att tidigast fredag eftermiddag får detta ske....
Men innan dess ska det städas, bytas kuddar, plädar, nya lakan i allas sängar, köpa hem mossa och pyssla pyssla pyssla!!

En annan grej att jubla över är att min handy papi har fixat tvättmaskinen. Ja den är sprillans ny men har stått oinkopplad sedan vi flyttade in....
Jag har fått tvätta hemma hos mina föräldrar! Rörmockaren lyser fortfarande med sin frånvaro så i helgen fick pappa nog och fixade detta, Löv U!
Sådan lyx att bara slänga in eftersom och slippa samla i stora blå Ikea kassar och kånka iväg....

Nu laddar jag för ett kvällspass på jobbet, nya Mama och massor med kaffe;)

//PIllan


Ja just det, nu är det ju adventsvecka! Vad fort senaste månaden har gått tycker jag, otroligt...



Skönt att du fått fixat tvättmaskinen, lycka för en flerbarnsmamma :-)



Hoppas att du har en härlig måndag, stor kram!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se