Nya knoppar





I dag får ni ta en närmare kik på de nya fjärilsknopparna. Jättesöta från House Doctor
Det enda kruxet var att de var rätt så långa så jag (läs papi) var tvungen att såga av dom för annars tog det emot innerhyllan i skåpet!
Knopparna beställde jag
här och dunkransarna är köpta hos Nordljus


Idag tar vi en riktigt soft dag så här mitt i veckan!
Tekniken fortsätter att "jäcka" mitt tålamod i morse var det Iphonen som låste sig. Skärmen blev svart med bara äpplet på och en söksnurra, gick inte att stänga av eller nåt.... Höll mej relativt lugn och tänkte att jag löser detta senare. Efter tre timmar satt jag och surfade runt och tänkte att jag skriver ett litet Hjälp på FB... och iom att jag skrev i statusraden så släppte låsningen på mobilen...!!? Like magic ;)

Vad hittar ni på denna lill-lördag?

Kram PIllan 


Tack! för knopptipset, jag letar efter lite fina knoppar till ett skrivbord. Jag hade tänkt försöka hitta några fina porslinsknoppar från förr, på någon loppis, men nu får jag nog överväga saken...

Men så vackert! Underbara bra val där! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se