Redo för höstmys



Laddat upp med ved som väntar på att få börja brinna



Våran jättefina gjutjärns-spis från Smålands Spisen



En riktigt hög mysfaktor i en del av vårat stora kök. Perfekt också om det blir strömlöst då får vi laga maten här istället:)

Mitt i veckan redan!

Jag och Nikki åkte till mamma för att inta frukost idag. Filippa hade sovit över där så vi tyckte det kunde vara mysigt med en gemensam låångfrulle:)

Nu har Nikki slumrat in i vagnen utanför fönstret och jag har dammtorkat och ska strax köra ett varv med dammsugaren!
Herregud vad det dras in smuts när det är sånt här väder. Mycket lera och löv blir det....

Ikväll kör vi aerobics igen, längtar;)

//PIllan


Wow vilken fin hörna! Spisen är urläcker!!



Sov gott!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se