Vi drar till fjällen...



Bild från februari, riktigt såhär mycket snö är det ju inte nu.... Nej istället väntar slask och lera:/

Hallå bloggisar

Nu packar vi in oss allihopa och styr mot fjällstugan. Vi ska gå på en trevlig mässa som heter Lodge & Lya. Den innehåller design, bygg, inredning och mat! I år håller även Mija Kinning (Bygglov) föreläsningar:)
Dessutom har butikerna många fina erbjudanden så jag hoppas att få med mig nåt fint!

Ha det bra så länge//PIllan


Vilken härlig bild!! kall och krispig snö...nästan så man längtar efter vintern.

Lyckost dig som får gå på mässa, en rolig mässa dessutom!! Älskar allt som Mija Kinning har något med att göra. Hon är så himla "duktig"



Trevlig helg, kram!

Gud, vilken härlig bild!

Jag är ju en sån som gärna vill ha snö och några minusgrader...

Hatar det här gråa, blöta och leriga vädret!



Ha en underbar helg, raring!

Hoppas att ni får det trevligt i stugan och på mässan:)

så läcker bild =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se