Vilken Tajming!





Mamma vad är det här för konstigt vitt som "kladdar ner" mina vantar och skor.... Nikki var lite förtvivlad över att få snö på sig;)

1:a advent och när vi tittade ut i morse så snöade det! Bättre tajming får man ju leta efter....
Jättemysigt nu i eftermiddags när vi tog vagnen och gick på årets julskyltning, känslan infann sig äntligen.
Nikki ocj jag var in och sa hej hej till tomten och det var inga problem, hon tittade bara som -Jaha vad är det där för gubbe då...?

Julbordet var också trevligt igår men jisses vad jag åt! Tog sikte på laxen och jag tror jag satte i mig 1 kg minst... Omega3 intaget är klart för några veckor framåt;)

Nu ska jag söndagsmysa i soffan och tror jag gör tidig kväll

//PIllan


Vilka underbara bilder, tänk att ni fått så mycket snö idag! Här i Stockholm med omnejd har det varit 11 grader varmt (!) och nu började det regna på kvällskvisten så ingen julfeeling att tala om :-) Fast mysigt är det allt när det smattrar mot rutorna och man får sitta inne i värmen och ha det bra :-)



Ha en finfin måndag, stor kram!

Nej men åh vad härligt för er!

Även fast jag gärna klarar mig utan snö ett par veckor till :).

Fast det är ju iofs himla mysigt och man slipper allt detta grå/blöta som det är nu.

I Sthlm har vi haft 10+ och regn idag.



Stpr kram

Mysigt det ser ut! så söt också. i vilket program redigerar du dina bilder. tack visst blir de stora fort, så jag myser så mycket det går. Hur går det på jobbet? kram

Här är det bara blåst o regn.

Skönt för er med snö, jag är glad att den håller sig borta ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se