Buuu....

Skickar en liten lördagshälsning i form av en utklädd Filippa:)
När det här med Helloween kom till Sverige hade jag och mina tjejkompisar alltid världens "halliballo" med häxbrygder och Thriller på repeat;) ja thoose were the days med häng på krogen mest varje helg..
Ikväll firar vi istället pappi som fyller år idag!!

//PIllan



sv: åh, tack så mycket!

nej jag vet, hur inte heller film speciellt ofta.Nej, den filmen har jag inte sett. om du ser den så får du gärna säga om den var sevärd. hoppas du har en fin helg. kram

Läskigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se