Dripp dropp...



Idag får ni syna kaklet i köket. Vitt avlångt med fasade kanter och nej vi är knappast de enda som har detta kakel men jag tycker det är klassiskt och passar bra in i vårt kök!





Nej usch och fy vad jag är less på förkylningar nu! För en vecka sedan var det precis så här men sedan under onsdagen tyckte jag att det vände och blev bättre i några dagar.....
Igår slog det till igen:/

Vi var dessutom först på BVC för koll av Nikkis öron och blev sedan slussade till läkare. Hon var röd i bägge öronen och eventuellt hade det värkt hål på ena örat. Men de tyckte att vi skulle avvakta och se hur det utvecklar sig eftersom hon ändå är relativt pigg, ingen feber eller så.
Helt OK då jag är ganska anti penicillin!

När jag ändå är igång med klagomur så vill jag tillägga att min rygg verkligen gjort sig påmind också de senaste dagarna och jag vet precis vad det beror på...
Har inte varit på ett core-pass på 5!!! veckor och det gör att jag direkt får problem med ryggen. Tycker att jag varit riktigt usel på att träna den sista tiden och min kropp känns tanig och eländig:(

Nu hoppas jag att det vänder snart så jag kan återkomma med lite mer Feel Good här igen...

//PIllan


Vad trist med förkylning igen! Peppar peppar, men vi har klarat än så länge... Men förra året vid den här tiden var det ju hopplöst - och det var ju då Charlie låg på barnmottagningen :-(



Jag känner också av min rygg tyvärr.. och lite i bröstet... Detta kånkande säger jag bara, även om han kan gå det mesta nu. Måste lägga mer krut på coreträningen! Och kanske köpa en Hästens säng ;-)



Krya på dig!!



Kram Nina

Det är jättefint det kalet! Hoppas ni får vara friska snart det är alltid tungt när det går runt hemma. kram

Känner väl igen känslan av tränat för lite.. Höll ju på att svimma förra onsdagen ;)



Tips för små och stora onda öron (skönt att slippa medusin..)

Bit av en vitlöksklyfta i näsduk och in i örat över natten. Tipp topp! (fast kan nog vara för sent om det gått så där långt..)



Ha de gott!

Skickar över ett helt gäng med kryapåerkramar!!!

Jag skulle verkligen också behöva träna för jag har också en ajaj rygg.

Svag och sladdrig. Det är jag det.



Hoppas Nikkis öron bättrar sig, likaså förkylningen!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se