Ett varmt tips



Har dammat av mina gamla glüweinmuggar, inte speciellt ofta man dricker den drycken utan istället tänkte jag tipsa om en ny favorit!



Kiviks äppelvin, finns på systemet för ca 40 kr! Riktigt god varm och jag brukar bottna muggarna med lite äppelbitar för en extra"krydda"
Doften och smaken påminner lite om jul och glögg men smakar ändå annorlunda! Kan tänka mig att den även är god sommartid med massor av krossad is:) Men just nu föredrar jag den varm...
Den har iaf fått tummen upp då jag har bjudit på denna som välkomstdrink vid två tillfällen!

Tack för era fina kryapådejhälsningar!!
Tyvärr är jag inte bättre och har tvingats ställa in kvällens aerobics-pass. Men jag har instruerat så många klasser när jag varit halvrisig och känner att det är väl bara så onödigt...!
Bättre att vila ordentligt så kanske de dumma bacillerna beslutar sig för att dunsta snart.

Ha en fin onsdag alla bloggisar själv ska jag bara kura soffa//PIllan


Kan intyga att den är jättegod kall också! :)

Tack för tipset! Synd bara att jag blev sugen på att prova och är lite för långt borta från Sverige för den sakens skull. Hum, får hålla ut ett år till :) /Lilian

åhh jag älskar den!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se