Galet seg...









Jo det blev en jättetrevlig middag som vanligt med många skratt runt bordet! Tyvärr knäppte jag inga "matbilder" utan mest bara runt omkring...

Vi bjöd till förrätt på svenska kräftor, kantarellpaj med västerbottenost och en romröra till.
Huvudrätten bestod av Grekisk pytt som jag givit er recept på tidigare här på bloggen. Använde mycket färger på grönsakerna såsom olika paprika sorter, sötpotatis och röd kök. Vackert och gott;)
Färgerna i dukningen fick också bli lite mustigare med varma aprikosa toner till knalligt orange plus ljung och mörkrött
Efterrätten bestod av lingonpaj, syrlig och söt på samma gång, recept kommer på denna!

Idag har vi bara såsat runt i morgonrock fram till 15-tiden då vi pallrade oss ut med Nikki på en skön prommenad. Blev inte mycket sova då vi inte kom i säng förrän vid 03-snåret!!

Så nu ska vi inta varsitt hörn i soffan och smaska i oss av resterna i huset, i morgon Back To Work!!

//PIllan





Åh, grekisk pyttipanna är bland det godaste som finns! Tommasi är också riktigt gott.

Dukningen var superfin!

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se