Hej jobbet, nu kommer jag



Japp nu är den här , måndagen som stavas JOBB! Har faktiskt längtat lite... Men det är mycket som blir annorlunda (känns det som just nu...)
Här hemma får dom klara sig själva en hel del då jag ibland jobbar sena kvällar eller tidiga mornar!
Idag har jag i alla fall gjort en pastasallad som dom kan äta;) Behöver ju själv också matlåda så planering is the word.






Vet ni när jag gick till sängs igår...? 20.15!! Holy macarony vad trött jag var, men nu känns det bra igen
Vi fick ju för oss kl 01 på natten att vi nog skulle vara lite crazy och gå ut "på lokal"... big mistake!
Nu har jag gjort det och inser att det inte riktigt är för mig nuförtiden... Förr (typ för 15 år sen...) tillhörde man ju inventarierna där!

Ha d//PIllan


Det låter som du kan ha vaknat upp utvilad :) själv har jag nog aldrig somnat så tidigt då jag varit frisk bara väldigt sjuk eller jetlag. Jag hoppas vi kanske kan somna runt 23 när jag ska börja nästa vecka. Hoppas du fick en härlig start nu! kram

Hoppas du fick en härlig och bra start på jobbet, fin blus du har!



Oj kl 20:15 det var tiiidigt, men visst är det skönt att lägga sig när man är trött (det borde barnen fatta också, övertrött=vill inte sova? Konstigt det där :-))



Ha en mysig kväll med familjen!



Kram/Anna

Snygg du är :)Hur länge har du varit hemma?

Kram Eleonor

Åh vad roligt. Det har jag totalt missat. Har inte hunnit läsa några bloggar eller svara på kommentarer för jag gör knappt annat än o jobba. Tack snälla du. Är allt bra med dig? Ska läsa igenom de inlägg jag missat i din blogg på Onsdag när jag är ledig. Kram

Roligt att börja jobba igen!

Snygg du är!



Kul att du gillar tavlorna så! Du är välkommen med beställning när du har tid ;-)



Må gott så länge! Kram!

Vilken snygging som gick till jobbet igår, jättefin outfit :-)



Blir alltid inspirerad att börja träna när jag går in här för att du alltid ser så fräsch och sund ut men sedan försvinner visst den där motivationen igen... Tyvärr, måste ju ta tag i detta!



Hoppas att din första jobbdag fortlöpte väl, massa kramar till dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se