Jag säger bara JIPPI!!





Så himla söt liten höstblomma som pryder vårt kök! Har inte en aning vad den heter men himla gullig är den:)

Yes, Jippi Yiihaa ...
När vi städade i den före detta ladugården så hittade vi mina borttappade julsaker ! Som jag skrivit tidigare så var jag säker på att kartongen med alla nyinhandlade vita stakar och annat pynt av misstag råkat hamna hos Erikshjälpen eller på tippen... Men nu är lådan återfunnen och jag slipper köpa allt nytt till jul, happy happy!

Har precis varit och tränat ett hårt cirkelpass så nu ska jag faktiskt snart hoppa i säng. Klockan ringer helt otroligt tidigt i morgon bitti....

Läser det sista i boken jag tipsade om tidigare sen är det natti natti:)

//PIllan


Vad bra!!! Här blir det också en tidig sänggång - klockan ringer kl. 5... Men det kommer att bli rena semestern jämfört med den här helgen ;-)



Kram & Gonatt

Ååh, julsaker..! Känns som om julen kommer tidigt iår! Jag har iallafall gått runt och varit julsugen ett bra tag, medan folk fortfarande tårögt vinkat av sommaren, haha:)

Ser verkligen jättemysigt ut!! Själv vill jag ha ett badkar!! Håller just nu på att kolla vilket vi skulle kunna ha :) Sen har jag bestämt mig för att ha en egen spadag här hemma varje vecka :)

Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se