Ni vet när katten är borta.....



Så här har jag hittat Nikki flera gånger nu... Ståendes på sitt bord!
När mamman är borta dansar Nikki på bordet, puh!

Ja här hemma gäller det att vara med nu för tiden. Det klättras och klängs överallt och även om Nikki är som en "smekning" jämnfört med Filippa som liten så är det ändå mycket passande.
Hon vill allra helst springa i soffan fram och tillbaka så det är med hjärtat i halsgropen för oss övriga i familjen:/




Idag ska vi försöka ta oss iväg till bvc för lite väg- och mätning, det var ett bra tag sedan. Jag är ledig hela dagen så soft onsdag helt enkelt. Filippa har tagit med sig vår enda! hårborste i gympaväskan så ja ni kan ju tänka er hur den här mamman ser ut idag.... Tur håret är långt så jag kan sno ihop en tofs där bak:/

//PIllan


Jisses vilket sött litet busfrö ni har och gud vilka söta små "ridbyxor/tights" hon har på sig :-)



Ja potträning började vi så smått med efter sommaren, som sagt mest att han ska bekanta sig med att sitta på den, började med kläderna på men nu sitter han en sväng utan blöja varje morgon så det blir naturligt på något vis. Jag sitter på toaletten bredvid och så brukar vi skratta åt varandra ;-) Jättemysig stund, trodde man inte man skulle säga om att sitta på toaletten, hahah!



Kramar

En väldigt söt busungen är hon i alla fall!

Isac är inte klättrig alls... fast det kanske kommer.(Hope not)

Ett sjujäkla humör har han dock, går nåt fel så blir han jättearg!



Kraaam!

Hon ser verkligen bestämd ut när hon är på väg upp på bordet =)

Vår minsting klättrar han också. Nu är han ju tre år och då klättras det ibland på hiskeligt höga ch stora saker :S

Dottern gör bara sådant i sömnen. Hittade henne uppe på et sådant bord som din klättrar på i sovande tillstånd å den tiden då hon hade ett sådant mitt i sitt rum.

Mindre kul...



Ha en trevlig torsdag.

Helen.HUSnrNIO



Vilken liten buse men en söt sådan :) Trevlig helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se