På mitt sängbord



Söndag och sol, känns som en OK kombo! Fast marken är alldeles vit av frost men vackert är det.
Precis utanför fönstret simmar 16 tjusiga svanar runt, antar att dom börjar samla sig för en låång flygtur snart... För så här långt norrut kan dom väl knappast spendera vinter?

Idag kommer jag med ett boktips!

Två gånger är en vana av Denise Rudberg

Detta är den andra av hennes nya genre "Elegant Crime". Jag tycker att boken är mycket mer spännande och inte lika förutsägbar som den första Ett litet snedsprång. Men huvudkaraktärerna är desamma och miljöerna kretsar mest runt välbärgade familjer.

Har även läst alla hennes Chick-lit böcker. Brukar till 95 % enbart läsa thrillers, crime och brutala mord så därför är det skönt att varva någon gång med nåt lättsmält & glammigt;)
Då de senaste två böckerna är en kombo av mord och glam så passar dom mig bra!


//PIllan


Ser fram emot den boken. Skall bara läsa ett litet snedsprång först som legat här hemma länge nu. Blir så med en liten i huset ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se