Snart på språng



Min nya favorit doft i höst! Matrummet doftar Mulberry, mmmm..


Lördag morgon

Sitter med papiljotter i håret, Fillan undrade vad jag skulle iväg på?! Men jag ville bara få håret lite slätt och eftersom min plattång strejkar så blev det att plocka fram gigantrullarna:)

Men om en stund ska jag iväg för att möta upp några av föräldrarna i Fillans klass. Vi ska förbereda morgondagens aktiviteter då vi har ordnat en kick off för klass 6c.
Jag ska agera lek/aktivitetsledare!

På återseende//PIllan


Sv: Ja visst är det bra att man kan se program på nätet som man missat :-) Det var verkligen ett mysigt program - men förbered med näsdukar om du är lika känslosam som en annan ;-)



Lycka till med kick offen!



Ha en fin lördag!! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se