TorsdagsMingel



Lite bubbel en torsdag, ja Tack;)



Rosorna var helt fantastiska såg nästan overkliga ut! Det hade också kommit in jättefina kläder som jag tyvärr inte knäppte kort på då det var lite mörkt. Kanske går dit nån dag och förevigar dessa för dom var 5 plus enligt mig:)



Provsmakning av smaskiga Åre choklad stod på programmet



Den vita ljuslyktan kan gärna få flytta in hos mig;)



Hallå bloggis

Många bilder blev det till detta inlägg! Men härliga saker kan man väl inte få nog av...;)

Har varit på lite Höstmingel hos min vän Annika i hennes fina affär då dom precis gjort en liten make over och bjussade på jättefina höstnyheter.
Dessutom lite bubbel och annat smått och gott som tex provsmakning av Åre choklad:)
Köpte med mig en tavla hem som ni ska få se så snart den hittat sin plats här hemma!

Nu väntar lite kvällsmys med A i soffan då han kommit hem efter sin senaste trip.

//PIllan





haha ja nu är det nära! får gärna starta inatt tex :p men han lär vara envisare än så

Oj vilken härlig kväll! Aldrig fel med migel. kramar till dig

Vilket lyxigt torsdags mingel ;) mums med bubbel sådär mitt i veckan! Vad fina saker!

Happy friday <3 kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se