Då var det dags igen...



Ja igår kväll var det dags för ännu en kräftskiva, denna gång hos goda vänner.
Har ni sett deras "Ernst-skapelse" det var väldigt väldigt tjusigt.

Vädret var toppen och soligt i början av kvällen sedan satt vi i värmen för det blev riktigt kallt, stjärnklart och fullmåne, som det ska vara på kräftskivor...





Den här dagen ska ägnas åt fotbollsmatch med tillhörande skjutsning.
Sedan blir det en sväng på så kallat "klädparty". Me & I är märket och dom har en hel del fina grejjor tycker jag. Gott fika hoppas jag också att det blir;)

Nikki är som en gående kran med öppna spjäll, det rinner konstant ur näsan och munnen... Lilla skruttungen...
Men hennes humör är det inget fel på som tur är!





Nä nu ska jag hoppa i kläderna och packa in resten av husfolket i bilen. Fånga söndagen.... eller nåt:)

//PIllan


Härligt värre! Vi skulle ha varit iväg i helgen men mannen var tvungen att jobba. Hoppas kvällen blir fin! kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se