Gillar du att baka...










...Då måse du spana in denna sidan Klaraform ! Massor med härliga muffinsformar, Cupcake-kartonger, presentpåsar, band, snören och annat smått och gott:)

Regn, rusk och förkylningsbaciller härjar just nu!
Filippa är hemma från skolan idag och vilar upp sig. Ingen feber längre men snorig och kraxig...

På hösten bakar jag jättemycket, vet inte om det beror på att man vill mysa inne med tända ljus och kaffe för jämnan och då behöver lite sött till...?!
Baket blir ju dessutom dubbelt så skoj med fina tillbehör.
Sidan som jag tipsar om ovan är helt perfekt för detta ändamål, så mycket roliga fina grejjor! Ta en titt och bli inspirerad:)

//PIllan


Vi kommer å fikar direkt när ni är friska!!=)

Underbara bilder! Och ja, det är verkligen underbart att bara få vara själv med goa vänner emellanåt, hur mycket man än älskar att vara hemma med familjen såklart! :-)

Hoppas lillan mår bättre idag!

Älskar oxå å baka <3 å den sidan är hel mysig!

Ha en bra måndag!



Kramar

Vilket bra tips!

Den sidan ska jag ta och spana in! :)

Är riktigt sugen på att baka något snart.



Ha en fin kväll, kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se