God Morgon Onsdag



My side of the bed... På nattduksbordet skymtar en reservnapp som kan vara bra att ha om liten vaknar om natten. Hatar att försöka leta rätt på nån i sängen i mörkret... Då vill man bara "plugga in " så fort som möjligt så inte sömnen blir störd:)



Vårt sovrum är ett av få rum som inte har skalan, vitt i kombo med svart och grått. Här är det lite "varmare" med beige/vitt och en del trä faktiskt! Del av timmervägg framme som på fler ställen i huset





En fulltecknad dag knackar på!

Morgonen börjar med sedvanlig dammsugning efter frukost och bus.
Under förmiddagen ska vi på en mamma/barn lunchdate hos Camilla. Trevligt, mat och umgänge precis vad vi gillar:)

Eftermiddagen ägnas åt diverse småärenden, paket som ska hämtas och mat som ska handlas...

I kväll kommer mormor hit för att passa liten då det är Aerobics-dags igen. Ska bli så skönt för nu var det några dagar sedan sist...
Ett föräldramöte trillade in i måndagskväll då jag annars går på Core och igår kväll kalasade vi hemma hos en nybliven 13-åring.
Vem tackar nej till tårta... Inte jag i alla fall;)

//PIllan


Kikar in och önskar dig en fin torsdag :)



TÄVLING PÅ BLOGGEN!



http://eeeelins.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment



välkommen in i min webbshop också! :)

Massa nyheter och rea!



http://hopedesign.jetshopfree.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se