Höstdetaljer





Överblivna äpplen får tjäna som lite extra detaljer bland höstblommorna utomhus! Önskar så att jag hade en brokvist att pynta riktigt höstig och fin med enris, gran, vit ljung, prydnadskål m.m. Men just nu har jag bara nån kruka och lykta vid dörren...

Hallå bloggis

Hur har ni det? Här är allt bara bra med ganska fulltecknade dagar och kvällar! Det är inskolningen, föräldramöten, styrelsemöten, bankärenden, träningspass & fotbollsavslutning som står inklottrade i kalendern denna veckan. Så busy med andra ord.

Dagis igår gick bra, fast då var vi ju bara i skogen. Idag ska vi göra ett eftermiddaspass inomhus, så då blir det lite mer "på riktigt".

Kvällen igår tillbringades med andra föräldrar ur Filippas klass. Vi har startat en föräldragrupp som ska träffas ca varannan månad för att ventilera om det finns eventuella problem i klassen, eller utanför skolan, fixa med roligheter för kidsen och peppa och vara till stöd för varandra!
Jättebra tycker jag så barnen känner att vi föräldrar bryr oss och försöker engegera oss i dom! Nu planerade vi in en "kick-off" om några veckor då vi ska ha ett hemligt utflyktmål där det kommer att ske diverse roligheter:)





Har fått önskemål om att visa vårt badrum. Tyvärr har jag inte hunnit fota riktigt därinne ännu, det kommer...
Håll till godo med två "detalj-bilder" så länge;)

Ha en finfin tisdag//PIllan


Snyggt du planterar,

ska nog knycka ideén med äpplena för jag har 2 krukor kvar att plantera i :)



Hoppas Nikkis inskolning går riktigt bra,

är inskolningen ca en vecka om allt går bra?!

Colin ska börja i januari, första eller andra veckan att skolas in.



Kram & ha en fin kväll

Badrummet ser jättefint ut, förstår att du njuter av varje sekund i ert fina hus nu :-)



Vad kul och bra det låter med er planering för hösten, att barnen känner att föräldrarna är engagerade och närvarande i deras vardag är ju värt allt!



Oj, nu skall maken ha datorn (har visst ockuperat den tillräckligt länge, hihi)... Stor kram till dig!

Nu vill jag ju se mer av badrummet :) så härliga höstblommor ni har! Tack du :) blir inte den outfiten ångrade mig när jag var ute idag, kändes inte rätt med bara ben. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se