JaG kAn Så mYckET..



Städa är en av mina specialiteter! Jag går ofta runt med en trasa och dammar och torkar smulor. Nu har jag avancera till att börja skura golven också.
Lika bra att träna med gummistövlarna på så man får in "knycken" att gå i dessa innan jag börjar på dagis. 



Trappor är en annan "thing" jag pysslar med... Kolla balansen och hur smidigt jag även tar mig neråt;)
På nedersta trappsteget sitter jag flera gånger under dagen och begrundar världen...

Ja min egen lilla piga och hjälpreda...
Precis som "Lotta på Bråkmakargatan" så kan liten Så mycket;)

Hon gillar att hjälpa till med olika hushålls-sysslor, plocka ur diskmaskinen, ställa skorna i ordning i hallen (eller oordning)och klappar händerna när dammsugaren åker fram ( holy vad har jag gjort med henne... ;)  )

Hakklapp har jag fått leta fram igen för i munnen verkar det explodera av tänder just nu! Annars är just att borsta tänderna en annan favoritsyssla, flera gånger om dagen helst, bra där.

Nu är det torsdag och vi ska slå in paket och tillverka tårtor till A som fyller år snart....

//PIllan


Sötaste lilla pigan är det i alla fall!

Isac är inte lika städvillig, men han gillar att sopa med sopborsten. Alltid nåt!



Kraaaam!

Sötisen så duktig hon är! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se