Motar Olle...



... i grind heter det! Precis vad jag sysslar med just nu. Kan inte bli sjuk för imorgon kör jag igång med mina aerobics-klasser igen:)
Filippa känner sig lite bättre idag, skönt



Dagens bästa är enligt mig frukosten. Då kan jag äta hur mycket som helst:) Därför är det så mysigt att bo på hotell och sitta riktigt länge på morgonen. Kunna gå och plocka lite av varje! Filippa däremot har jättesvårt att äta tidigt, s för henne blir det oftast bara en frukt och lite dickyougurt:/

Tisdagen är här och vi har faktiskt längtat efter denna dagen. För idag drar Stor & Liten igång efter sommaruppehållet. Ska bli hur kul som helst både för mamman och Nikki tror jag;)
Vädret är uruselt (om man inte gillar spöregn) så det blir lätt lite jobbigt att försöka roa denna lilla dam inomhus en hel dag.
Så dag passar verkligen lite lekkompisar som omväxling!

//PIllan


Jaaa, visst är kuddfodralen fina!



Hoppas nu att Fillan kryar på sig och att du klarar dig!



Kraaaam!

Hoppas du mår bättre snart! Håller med om frukosten, bästa måltiden. Men jag älskar mackor som jag nu försöker undvika i mängder i alla fall. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se