Nån som längtar...



Produkter från Green Gate och Pappelina

Jippi strålande solig men brrr kall morgon. Det kommer lite gäster även under denna dagen så vi traskar vidare i tårtornas förtrollade värld;)

Fast det bara är mitten av september så har då jag börjat snegla lite åt julpyntet.... Det finns ju så himla mycket fint och jag har ju ett hus att pynta iår!
Dessvärre kan jag omöjligt hitta kartongen med alla nyhandlade vita stakar och dom allra finaste tomtarna.... är rädd att dom åkt till Erikshjälpen!!
Hmmm dom måste verkligen vara glada att ha en givare som Pillan..?!

//PIllan


jag längtar!!!! =) Hoppas att snön kommer snart, för här håller vi på att regna bort...så trist!



/Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se