Shopping & Fotboll



Smörgåstårtan som vi smaskat på denna helg.
Brukar nästan alltid göra på Polarkaka men nu blev det en mer traditionell med landgångsbröd




Presenter fick han ju oxå... Allt från kaffebryggare, till väskor och mer gomvänliga ting!



Bolibompamys i soffan;)

Nu packar jag in ett gäng tjejer i bilen för ännu en fotbollsmatch!
Själv ska jag vara en "halvdålig" förälder och bara droppa brudarna för att dra vidare och shoppa i min ensamhet. Massor med påfyllning behövs i Nikkis garderob nu när sommarkläderna åkt väck och dagis börjar!!

På återseende snart//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se