Sista September...



Ny tunika från Geggamojja plus scarf från Elodie Details, randigt och prickigt Me Like:)




Sista September

Sista vardagen på veckan

Sista dagen på dagis-inskolningen

Sista föräldralediga dagen


Voj voj imorgon är det oktober och oktober månad stavas "Pillandubörjarjobbetigen".... Fast helgen är fri så först på måndag är det dags:)

Igår lämnade jag Nikki själv på dagis och hon vinkade och gjorde slängkyssar;) sedan hade allt gott fin-fint. Får se om detta även gäller idag... Brukar ju för det mesta komma nåt bakslag!

Allt ska idag inhandlas till morgondagens middag. Systembolaget fick besök redan igår och oj vad mycket det blev.... Man kan ju undra om vi ska äta också:/
Det blir ju mycket när det ska vara olika dryck till förrätt, varmrätt och efterrätt. Plus att nån inte dricker ditt så då måste man säkra upp med datt   osv!

Nu njuter vi av denna fredag och suger ut det Siiiista!!

//PIllan


Lilla plutten, sötis :)

Vad roligt att det går bra på dagis. Ja dessa bakslag har man hört talas om, verkar jobbigt men det går ju över...



Fina kläder hon fått, randigt & prickigt gillar jag med :)



ha nu en riktigt kul helg med vänner, god dricka & mat

STOR KRAMIS

Vilket härligt inlägg, hoppas att du njuter ordentligt av denna sista dag på september 2011!



Här hemma blir det snart lax i ugnen med bladspenat, parmesan och grädde. Enkelt och gott, perfekt mat för fredagsmyset :-) Vad äter ni ikväll?



Söööta bilder, kramar!!!



PS. TACK för din snälla kommentar :-) DS.

Jag ska också njuta av de sista timmarna på denna fredag!

Vad SÖT hon är! Gillar också randigt och prickigt.



Sv: Skönt att du är morgonpigg då!! För här är det tvärtom ;-)



Kram!

Hoppas det gick bra med matlagningen! Ja huu hur ska det gå att jobba? Jag känner mig inte redo och min hälsa svajar men så brukar det gå tillslut i alla fall. Ha en fin söndag! kram

Hej kära bloggvän!!

Som du skrev jo det har varit mycket det kan man lugnt säga!!! Har inte funnits nån tid över!! Men jag är såå sugen på att skriva en massa här på bloggen och har många ideér... Verkar som allt är jättebra med er... när man ser alla fina bilder på bloggen!! Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se