Sjukling...



Hej Lördag!

Fick precis ett telefonsamtal att Filippa har gått och blivit sjuk under natten... :(
Hennes pappa skjutsar hit henne om en stund.
Hon var så ledsen för hon vill så gärna spela match i morgon! Vi får se hur detta utvecklar sig under dagen. Min kräftskiva hänger också lite löst känner jag... :/



Nu ska jag verkligen pyssla om sjuklingen med varm choklad, filmer och kanske vill hon ha pizza till middag. Det är väl en riktigt viktig "mamma-uppgift". Minns att min mamma alltid lullade runt mej extra mycket när jag var liten och sjuk!

Annars har "grabbgänget" åkt iväg och spelat golftävling så vi håller tummarna för dem idag.

Ha det//PIllan


Så fin lampa!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se