Under bordet



Fick hem vår nya matta för ett tag sedan. Tycker den blev riktigt bra. Ser lite mer ombonat ut nu när vi går mot kallare tider!



Close up, fortfarande lite "bubblig men det rättar ju till sig. Mattan är köpt hos Ellos (passade på när det var 50%)

Jo visst är det väl så att när hösten smyger på vill man fixa till det hemma och göra det extra mysigt då man antagligen tillbringar mer tid inomhus.
Hos mig får det gärna brinna doftljus, har äver doftpåsar här och där för jag älskar när det luktar gott! Plädar och kuddar åker fram igen och tidningshögarna har en tendens att växa...!

En mindre rolig sak hände mina/våra grannar igår mellan 07.00- 09.00... inbrottstjuvar!! De slog sönder altandörren och var in och rotade runt!! Vilka fräcka typer va..?!
Jag var hemma men såg ingenting... Grannarna bor på andra sidan vägen och har skog bakom huset så tjuvarna kom den vägen. En annan granne hade sett några yngre killar med ryggsäckar springandes...!
Usch inge kul

Nu över till min nya hook ...Wordfeud;)

//PIllan


Ser fint ut det där! Tapeten är underbar och lampan, var kommer den ifrån?



Kraaaam!

Blev jättefint med mattan!

Men, tjuvar i farten? Fy attan. Otäckt.

Och ja, Wordfeud är verligen nåt att fastna i, jättekul!

:-)

åh jag älskar mattan. är du nöjd med den? Skulle vilja ha en sån i köket.

Hej!



Vartifrån kommer ditt fina bord ifrån? De svarta stolarna till är även de superfina!



Mvh Magda





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se