Vi rör oss som Jagger



Dansa med mamman e kul! Vi framför vår svarta tv-vägg.
Suveränt kvällstid då tv:n flyter in i väggen så man får illusionen av att bilden visas på väggen



In contol of the tv-dosa;)
Nikki kör Villervalla-kläder från topp till tå!


Brrr sicket höstrugg det är utomhus idag....

Men här hemma dansar vi oss varma till Maroon5 & Christina A med "Moves like Jagger". Tamejtusan den bästa låten som gjorts på länge!
Det bästa av allt är att jag var "först" i familjen att upptäcka den;) Bad för några veckor sedan att Fillan och hennes kompisar skulle ta fram den på Spotify och dom bara såg ut som ?? och undrade vad det var för pensionärslåt... Men nu går den varm här hemma! ;)

Idag drar vi på stor & liten för lite umgänge med andra kids och föräldrar, kul!
A har åkt iväg på nån kick-off och kommer hem på torsdag så Ja tjejerna regerar Casa Overlake

//PIllan


Åhhh, den låten riktigt bra!

Vad snyggt det ser ut med svart panelvägg, vill se mer!!!



Kram på er!

Har missat den låten tror jag, måste direkt in på Spotify och lyssna :-)



Kul med svart TV-vägg, tycker ni verkar ha det så fint i nya huset och ser fram emot fler bilder framöver!



Ha en skön, blåsig onsdag! KRAMAR

Ja, den var skön! Helt klart en låt i min smak :-)



KRAM IGEN





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se