Guldlock hemma igen!





Lilla älsklingen är hemma hos mami igen! Vi leker med dockorna och bjuder på "kaffe-rep" ;)

Usch vilken ruggig dag det är ute....
Jag får inte lust med någonting när vädret är så här! Tur att lilla älsklingen har kommit hem så vi kan grejja på inomhus.
Det är mycket att Nikki styr mej typ sitt här, kom, gockan, mamma kojjan osv.

Talade med Fillan nyss och dom sitter i bilen för den låånga färden norrut men hon tyckte det gick bra. Nu skulle dom in till affären 360 norr som dom är lite sponsrade av!

Ikväll blir det aerobics för min del och sen ska jag inte missa finalen i svenska Top Model!

//PIllan


Här är det också riktigt ruggigt väder, men det är helt ok med tre sjuka barn hemma som ändå inte får vara ute.



Låter härligt med lite träning. Jag håller mig dessvärre i stillhet då det känns som om barnens baciller börjar bygga bo i kroppen....



Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se