När lördagen är som bäst!



Iskalla öl och Jäger väntade på oss när vi anlände redan strax efter lunchtid




Så gott som hela "vinligan" på plats i gassande solsken!




Linda njuter av den härliga våren




Snack på bryggan och här låg isen fortfarande kvar.
Kanske det kan förklara dagens lite röda nyans i ansiktet;)




Jenny och jag tar igen oss efter en rask prommenad




Efter korvgrillning blev det dags för lite golf!
Carina instruerar mej och det var tydligen väldigt roligt...!




Ha ha ha ja jag fick iaf iväg alla bollarna utom en men jag är inte riktigt i klass med A om man säger så...





Sedan blev det en otroligt god vegetarisk ärtsoppa innehållande massor med timjan och såklart en varm punch




Girltalk och spotify många många timmar!


Gäsp idag har det verkligen varit en seeeg söndag men det var det värt!!

Vinklubb som startade redan vid 13-tiden och en sol som aldrig ville sluta skina.
Massor med skratt så tårarna rinner och magen krampar;)

En dag i toppklass helt enkelt!

Tack tjejer för att ni finns ♥

//PIllan





LOVELY!!! Vilken underbar första bild - så smart :-)



KRAM

Haha, så käckt att kyla ölen i vattnet. Ärtsoppan hade jag gärna smakat den med!

Ser ut som ni hade en härlig dag!! Och vilken tur ni hade med solskenet! Vi hade inte alls lika fint lördagsväder, men så hade vi ju inga ute-planer heller :).



Hoppas du får en fin måndag! KRAMAR

Gud va kuuul det ser ut!!!



krammis

Vilka härliga foton, såg riktigt trevligt ut!:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se