Det är inte höst än!

 
Nikki badar och har det skönt i Dalarna :)
 
 
A åker runt och "leker" Fredde Schiller....
 
Nej då än är det absolut inte höst, bara den 4 augusti och varmt i luften. Även om dagen bjuder på grått väder så försöker jag njuta av sensommaren!
Igår när jag var på shoppingtur så såg jag jättemånga som var klädda för oktoberväder...??!! Varma stickade tröjor och stora boots till...
Maj gaad man hinner ju bli spyless på att gå klädd så hela låånga hösten och vintern!!
Fattar inte varför man har så bråttom med dessa kläder :/
 
Idag ska vi på barnkalas så vi har absolut klänningar på oss både jag och liten ;)
 
//PIllan
 
 


Håller med! Det gäller att suga det sista ur den sista sommarmånaden. Längtar inte alls till hösten! Oktoberkläder passar bäst i oktober! :)

Hoppas ni får en somrig och härlig helg! Kramar

Ja nog kommer hösten fort och låååååånga vintern efter det, gäller att njuta av sommaren så länge den finns här:)) Ser mysigt ut med bad och fredde-tur:)))

Kraaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se