Det där med maten

 
Morgonen startades upp med mycket frukt och yogurt plus en eller två latte...
 
 
 
 
 
Luncher och middagar var nästan identiska med ett hav av buffebord dingnande av massor med grönsaker (stort plus) olika röror, fisk, skaldjur och grillbuffe. Pizza, pasta, pommes och kebab för dom som ville ha det...
 
 
Oliverna är ju bara så mycket godare utomlands... varför är det så?!
 
 
Har nog aldrig ätit så mycket fetaost och tomater som jag gjorde under denna veckan.... eller jo det har jag väl men gud så gott det var. Tomaterna är sådär solmogna och smakrika och osten liksom mjukare och mer smakrik!
 
 
Ja det fanns verkligen nåt för alla smaklökar på detta All Inclusive hotellet. Som jag sa tidigare, hungrig behövde man då knappast vara...
Eftersom jag precis som hemma vaknade tidigt så tassade jag ofta ner och tog en frukost för att sedan väcka Filippa och göra henne sällskap på en "andra sittning"  ;) Då bara för en till kaffe och lite frukt!
 
Sen vid poolområdet fram till lunch fanns det ju diverse lättare rätter och snacks att tillgå.
Lunch- och middagsbuffén var enorma och med jättestora efterättsbord. Tyvärr tycker jag att det mesta i dessertväg bara smakade sött men var liksom färgat i olika kulörer... Så det blev mest frukt efter maten för min del!
 
Såklart var det också lite eftermiddagsbuffe´och midnattsmat om man så ville....
 
Kan tillägga att jag både nyttjade hotellets gym och joggade längst strandprommenaden kl 06.00 på morgonen!
Men pju vad varmt det var.... och det hände inte varje dag ;)
 
//PIllan
 
 
 
 


Men så mumsigt:)

Tänk vad lyxigt att bara kunna gå ner och vraka och välja mellan all möjlig slags mat.
Mmmmm. Nästa gång vi reser ska vi också ha all inclusive och barnklubb och hela villevippen :).

oj vad jag blir hungrig nu! Antar att de är färskare där nere än de här hemma på burk. Nej nu måste jag äta, ha en toppendag!

My god vad himla gott!!!! Funderar mer och mer på att ta matpaket på nästa charterresa, verkar så himla praktiskt!!

kraaaaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se