Favorit i repris

 
 

Bilder sedan i lördags kväll när jag hade ett gäng girls här på surströmming!
 
 
Som ni ser är det varierande dryck på bordet....
Katarinas måste var sockerdricka, Sara provade bubbel till och själv föredrar jag en kall öl! Vet att många absolut vill ha mjölk till men det hoppar jag!
 
Många skratt i detta härliga gäng :)
 
" En sockerdricka tä..." som Emil sa ;)
 
 
 
Jo igår kväll blev det en favorit i repris helt enkelt, surströmming!
Hade några burkar kvar sedan i lördags så då bjöd vi över mamma och pappa också.  Mamma hade dessutom med sig en saffranspannkaka till efterrätt så det blev en väldigt trevlig onsdagsmiddag!
 
Sedan däckade vi (jag och Fillan) i soffan resten av kvällen.... Kände mig frusen och allmänt hängig, bästa boten brukar vara att vila sig i form!
Ska dessutom gå och knoppa nån timma i eftermiddag för inatt väntar jobbet på mej!
 
//PIllan


Lät som en väldigt trevlig kväll! Själv har jag inte vågat ge mig på surströmming... fick en burk av pappa som bara står i skafferiet... :P Kanske borde ge det ett försök. Nybörjar-tips?! KRAM!

Sockerdricka!

Ser ut som ni hade en härlig kväll, förutom surströmmingen då :). Det går bara inte att få ner för min del....

Hoppas du lyckas vila dig i form! Kram

Surströmming är inte min favorit alls =( Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Vilka härliga bilder från middagen, sån härlig känsla när man tittar på dem. Hoppas veckans sista dag slutar bra jag åker med syrran till Spanien så imorgon blir det att packa och fixa innan taxin går. kram

åh så mysigt ! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se