För kommande lata dagar...

Perfekt då dom hade ta 4 pocket betala för 3! Fillan fick en men den är inte med bland dessa...
Åh vad jag ska softa under parasollet inom några dagar ;)
 
 
 
Två deckare och en lite mysrolig/drama! Ungefär var tredje bok får gärna vara en lite mer "upplyftande" utan mord och elände... ;) Emma Hamberg, Denise Rudberg och Sifie Fahrman är typ sådana böcker. Annars slukar jag mest deckare!
 
 
Favoriten all time är Hawaiian Tropic - älskar coccosdoft!! Hög spf såklart ett absolut måste enligt mej.
Har solat hela mitt liv och först efter 30 insåg jag att solarie är big no no och spf ett tvång!! Försöker även pränta in detta i Filippa :) Vi har båda lätt för att bli bruna och ett tåligt skinn men det hjälps inte....
Håret kan oxå behöva lite skydd och boost här i Paul Mitchells spray
Efter stranden smörjer vi oss med Body shops skönaste body butter!!
 
//PIllan


Stämmer det där med att var tredje bok gärna får vara nåt mer upplyftande. Nu har jag snart plöjt igenom alla Mari Jungstedts böcker och nu längtar jag verkligen efter nåt lite "gladare" att läsa :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se